Wij geloven in de kracht van video

Merken worden uitgevers, want ze moeten hun verhaal (blijven) vertellen. Of het nu over de waarde van een merk gaat, of uitlegt hoe het nieuwe product werkt. Vertellen en laten zien wat je doet is nog nooit zo belangrijk geweest.

Wij geloven dat het vertellen van mooie, eerlijke verhalen over merken de boodschap van het merk beter overbrengt. De consument wil het verhaal zien, voelen en geloven.

"Buro Proost is voor ons van onschatbare waarde geweest. De film is echt een dierbaar document geworden, dat zowel persoonlijk, commerciële als historische waarde heeft. Het is veel mooier geworden dan we ooit hadden kunnen denken!"

Bert en Noor Waardijk

Onze aanpak

Wij maken films met een verhaal, met een boodschap. We kijken verder dan alleen het eindproduct. We denken mee over de strategie en over de te voeren campagne. Elk doel, elk verhaal, elke boodschap heeft zijn eigen vorm om verteld te worden. Wij zorgen er voor dat jouw wensen worden vertaald in een passende oplossing.

Ons wordt vaak gevraagd: “Kunnen jullie een bedrijfsfilm voor ons maken…” Natuurlijk kunnen we dat. Dat doen we ook met liefde en veel passie. We merken echter dat veel bedrijven en organisaties een film laten maken, op de site zetten, en gaan zitten wachten. Het gewenste effect van de video wordt hierdoor vaak niet gehaald. Om de wensen van onze klanten wel te vervullen, kijken we verder dan alleen de film. Soms blijkt namelijk dat het format van een bedrijfsfilm helemaal niet geschikt is voor het gewenste resultaat.

Wij kijken daarom eerst met de klant naar het gewenste doel en de bijhorende strategie, om vanuit daar een passend concept te bedenken. Veel video’s binnen de social media domeinen liggen vaak niet in lijn met de waarden van social media. Sociale media staan voor openheid, persoonlijk en oprecht. Bedrijven moeten hun uitingen dan ook open en oprecht maken. Authenticiteit is hierbij het sleutelwoord. Consumenten raken niet betrokken bij cijfers, weetjes of feiten. Men raakt betrokken bij verhalen. Verhalen waarbij emoties worden aangesproken.

Verhalen vertellen, storytelling, is al zo oud als de mensheid. Maar welk verhaal vertel je en hoe vertel je dat? Buro Proost helpt je daarbij. Wij ontwikkelen concepten en maken films die voor een grotere betrokkenheid van je doelgroep zorgt. Bedrijven communiceren met onze concepten een persoonlijk, open, betrouwbaar en authentiek gevoel naar hun klanten. Of dit nou door middel van een commercial, een portret of een serie is. Wij zorgen voor de juiste spotlight.

Klanten